Najtrudniejsze decyzje prowadzą do najlepszych zmian
Najtrudniejsze decyzje prowadzą do najlepszych zmian
Oferta, która ułatwia rozmowę, zrozumienie tematu, decyzję…
Zapraszamy Państwa do skorzystania z najkrótszej drogi do rozpoczęcia współpracy z nami, czyli do zamówienia usługi kancelarii poprzez zakup niżej przedstawionych „produktów”. Nie wszystkie usługi prawne można lub należy komercjalizować w podobny sposób ale wiemy, że Klient docenia fakt, że od samego początku znajome są mu wszystkie istotne elementy procesu współpracy z kancelarią, takie jak: cena, zakres usługi lub czas jej realizacji. Dlatego to robimy – komercjalizujemy co się da by Państwu ułatwić proces współpracy z kancelarią. Chcemy też przez to Państwu pokazać, ze nie zawsze współpraca z prawnikiem to bliżej nieokreślone w czasie pasmo niewiadomych, które Państwa męczy i niepotrzebnie stresuje. Zapraszamy wiec do zakupu wybranych usług kancelarii poprzez zamówienie naszych „produktów” dedykowanych Państwa najpilniejszym potrzebom.
ZAUFALI NAM
AML-KOMPLEKSOWE WDROŻENIE
ZALETY
Gruntowne wdrożenie procedur AML poparte zmianą nieadekwatnej już do wymogów obowiązującej ustawy procedury reagowania a także wykonaniem analizy ryzyka. * Personalizowana dokumentacja, analiza obowiązujących norm organizacyjnych a także szerokie konsultacje z audytującym adwokatem, który jednocześnie pełni rolę Comliance Officera – czynią ten pakiet najbardziej optymalnym rozwiązaniem na rynku. Świadomość zmieniających się procedur wśród wszystkich struktur organizacyjnych firmy oraz rzeczowe wdrożenie zalecanych zmian zakończone zostaje szkoleniem, prowadzonym osobiście przez Partnera Zarządzającego Kancelarii adwokata Jakub Baraniewskiego.
DLA KOGO ?
Dla wszystkich podmiotów i organizacji, które potrzebują upewnić się, że ich stan w procesie realizacji procedur AML wg obowiązujących przepisów i norm gwarantuje firmie bezpieczeństwo i pewność w zakresie zgodności prawnej. Dla podmiotów, które chciałyby wdrożyć potrzebne zmiany na podstawie rzetelnie przeprowadzonej oceny ryzyka, której wnioski przyczynią się do fundamentalnych zmian, czy to w obszarze niewłaściwych praktyk zachodzących przy realizacji procedury AML, czy też w świadomości zespołów pracowniczych.
JAK ZACZĄĆ?
Prosimy kliknąć przycisk ZAMAWIAM pod kartą produktu i wypełnić stosowny formularz. Konsultant prawny skontaktuje się z Państwem w ciągu jednego dnia roboczego i przeprowadzi przez wszystkie formalności.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
RODO-KOMPLEKSOWE WDROŻENIE
ZALETY
Gruntowne wdrożenie procedur RODO poparte zmianą nieadekwatnego do wymogów ustawy o ochronie danych osobowych obecnego stanu formalnego i organizacyjnego jednostki * Personalizowana dokumentacja (2 segregatory) odpowiadająca najwyższym standardom unijnym, niezbędnym potrzebom formalnym ale obejmująca także wszelkie dodatkowe, wskazane w rozporządzeniu UE regulacje – wg ISO 27001 * Świadomość Rodo wśród wszystkich struktur organizacyjnych firmy dzięki rozbudowanej procedurze audytu i wdrożenia ze szkoleniem, prowadzonej osobiście przez kancelarię w siedzibie klienta.
DLA KOGO ?
Dla wszystkich podmiotów i organizacji, które potrzebują upewnić się że ich stan w procesie przetwarzania danych nie narusza przyjętych przepisów i które oczekują kompleksowej obsługi z gwarancją ubezpieczenia od popełnianych błędów. Dla firm, które chciałyby gruntownie przeprowadzić optymalizację procesu przetwarzania danych wewnątrz organizacji, mającą na celu nie tylko otrzymanie nowego oprzyrządowania formalnego Rodo ale przede wszystkim fundamentalną zmianę niewłaściwych praktyk zachodzących w tym obszarze, także w świadomości zespołów pracowniczych.
JAK ZACZĄĆ?
Zakres otrzymywanej dokumentacji jak i sposób realizacji pakietu RODO Optimum nieustannie czyni tą ofertę najlepszą i optymalnie najtańszą na rynku. Prosimy kliknąć przycisk ZAMAWIAM pod kartą produktu i wypełnić stosowny formularz. Konsultant prawny skontaktuje się z Państwem w ciągu jednego dnia roboczego i przeprowadzi przez wszystkie formalności.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
Ocena skutków przetwarzania RODO - DPIA – Data Protection Impact Assessment
RODO wymaga od przedsiębiorców przetwarzających dane osobowe, aby przeprowadzali analizy wpływu działań na danych osobowych na ryzyko naruszenia praw i wolności osób, których dane te dotyczą.
Rodo wskazuje nastepujące operacje przetwarzania gdy przetwarzanie „może prowadzić do wystąpienia wysokiego ryzyka”, a zatem przeprowadzenie DPIA byłoby obligatoryjne przy nastepujących działaniach:
- systematyczna, kompleksowa ocena czynników osobowych odnoszących się do osób fizycznych, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i jest podstawą decyzji wywołujących skutki prawne wobec osoby fizycznej lub w podobny sposób znacząco wpływających na osobę fizyczną;
- przetwarzanie na dużą skalę szczególnych kategorii danych osobowych lub danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, lub
- systematyczne monitorowanie na dużą skalę miejsc dostępnych publicznie.
W swoich wytycznych Grupa Robocza Art. 29 wskazała następujące przykłady:
- Ewaluacja i scoring, uwzględniający profilowanie i przewidywanie
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji ze skutkiem prawnym lub porównywalnym
- Systematyczny monitoring
- Przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych
- Dane przetwarzane na dużą skalę
- Zestawy danych, które zostały połączone lub dopasowane
- Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych i/lub organizacyjnych
- Transfer danych poza granice UE
- Kiedy przetwarzanie samo w sobie „uniemożliwia podmiotom danych wykonywanie prawa lub używanie usługi lub kontraktu”
- Przygotowanie usystematyzowanego opisu przewidywanych operacji przetwarzania danych
- Określenie celów przetwarzania
- Przedstawienie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (jeśli dotyczy)
- Ocena ryzyka dla praw i wolności podmiotów danych
- Przedstawienie środków przewidzianych do wskazania ryzyka
- Wskazanie zabezpieczeń, środków ochrony i mechanizmów zapewniania ochrony danych osobowych i do przedstawiania zgodności
OCENA RYZYKA W PROCESIE AML
ZALETY
Przeprowadzenie oceny ryzyka przez wyspecjalizowaną kadrę adwokatów daje gwarancję dostarczenia organizacji nie tylko właściwych rozwiązań w obszarze organizacyjnym ale także i prawnym. Ponadto, usługa w pełni objęta zostaje ubezpieczeniem do ewentualnych błędów prawnych do wysokości 1 mln euro.
DLA KOGO ?
Dla wszystkich podmiotów i organizacji, które potrzebują upewnić się że ich stan w procesie przetwarzania danych lub realizacji procedur AML nie narusza przyjętych przepisów i norm prawnych. Efektem usługi staje się kilkunastostronicowy raport, który stanowi merytoryczną podstawę do dalszych reakcji bądź wzmacnia przyjętą drogę argumentacji na okoliczność ewentualnej kontroli.
JAK ZACZĄĆ?
Kliknij ZAMAWIAM poniżej produktu i wypełnij pojawiający się formularz. Na Twojego maila, po potwierdzeniu przez Ciebie podanych danych przyjdzie oferta opisująca pełen zakres usługi i sposób jej realizacji. Następnie, w ciągu 1 dnia roboczego konsultant prawny zadzwoni do Ciebie i przeprowadzi krótki wywiad by potwierdzić, że sama ocena ryzyka w pełni zrealizuje istniejące potrzeby Twojej organizacji. Dalsze formalności załatwiamy również drogą mailową aby zoptymalizować czas rozpoczęcia usługi. Po ich zakończeniu usługa zaczyna być realizowana.
W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
OUTSOURCING IODO
Dla Kogo?
Dla wszystkich podmiotów i/lub organizacji, które chciałyby oddelegować w całości zarządzanie procesem przetwarzania danych do kancelarii adwokackiej w ręce eksperta w zakresie Rodo z potwierdzonym ubezpieczeniem od ewentualnych błędów.
Jak wygląda proces realizacji usługi?
Kliknij ZAMAWIAM poniżej produktu i wypełnij pojawiający się formularz. Na Twojego maila, pop potwierdzeniu przez Ciebie podanych danych przyjdzie oferta opisująca pełen zakres usługi i sposób jej realizacji. Następnie, w ciągu 1 dnia roboczego konsultant prawny zadzwoni do Ciebie i przeprowadzi krótki wywiad by potwierdzić, że przyjęty sposób realizacji usługi spełni potrzeby Twojej firmy. Dalsze formalności załatwiamy również drogą mailową aby zoptymalizować czas rozpoczęcia usługi. Po ich zakończeniu usługa zaczyna być realizowana.
COMPLIANCE OFFICER
Dla Kogo?
Dla wszystkich podmiotów i/lub organizacji, które chciałyby oddelegować w całości zarządzanie procesem audytu i optymalizacji procedur w obszarze Compliance. Partner Zarządzajacy kancelarii z uwagi na swoje szerokie doświadczenie w obszarach postępowań sądowych a także w optymalizacji procedur organizacyjnych na rzecz zwiększenia wskaźników bezpieczeństwa prawnego – realizuje usługę w sposób dedykowany diagnozowanym potrzebom.
Usługa zaczyna się od audytu, następnie przeprowadzana jest ocena ryzyka i w odniesieniu do specyfiki działalności przedsiębiorstwa – aplikowane są rozwiązanie w postaci albo zoptymalizowanych procedur, opinii prawnych lub wdrażania aplikacji, zapewniających należne bezpieczeństwo prawne i wysokie normy etyczne.
Jak wygląda proces realizacji usługi?
Kliknij ZAMAWIAM poniżej produktu i wypełnij pojawiający się formularz. Na Twojego maila, pop potwierdzeniu przez Ciebie podanych danych przyjdzie oferta opisująca pełen zakres możliwych opcji współpracy oraz sposobu ich realizacji. Następnie, w ciągu 1 dnia roboczego konsultant prawny zadzwoni do Ciebie i przeprowadzi krótki wywiad by potwierdzić, która z propozycji spełnia potrzeby Twojej organizacji. Dalsze formalności załatwiamy również drogą mailową aby zoptymalizować czas rozpoczęcia usługi. Po ich zakończeniu usługa zaczyna być realizowana.
AUDYT MAJĄTKU
Dla Kogo?
Dla wszystkich osób prywatnych, które noszą się z zamiarem przeprowadzenia efektywnej sukcesji przedsiębiorstwa bądź zmuszone są do oceny posiadanego majątku z uwagi na konieczność przeprowadzenia szybkiej procedury spadkowej i testamentowej.
Co to jest i jak wygląda proces realizacji usługi?
Audyt Majątku to nic innego jak niezwykle precyzyjna procedura oceny walorów poszczególnych części składowych przedsiębiorstwa i reszty majątku w celu opracowania najbardziej optymalnych rozwiązań spadkowych.
Efektem usługi jest kilku stronicowy raport z opracowaną strategią sukcesji i ze szczegółowo omówionymi jej elementami. Raport jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą być pewni że planowane działania we właściwy sposób zabezpieczą interesy wszystkich stron przy jednoczesnym utrzymaniu jak najlepszej perspektywy funkcjonowania majątku na następne lata. Raport przygotowywany jest w oparciu o współpracę z niezwykle doświadczoną kancelarią notarialną, co finalnie czyni z niego produkt skończony, który dostarcza Zamawiającemu wszystkie potrzebne informacje. Czas realizacji umowy – od 10 do 15 dni roboczych.
Jak zacząć?
Kliknij ZAMAWIAM poniżej produktu i wypełnij pojawiający się formularz. Na Twojego maila, pop potwierdzeniu przez Ciebie podanych danych przyjdzie oferta opisująca pełen zakres usługi i sposób jej realizacji. Następnie, w ciągu 1 dnia roboczego konsultant prawny zadzwoni do Ciebie i przeprowadzi krótki wywiad by potwierdzić, że zamówiona usługa spełnia Twoje oczekiwania. Dalsze formalności załatwiamy również drogą mailową aby zoptymalizować czas rozpoczęcia usługi. Po ich zakończeniu usługa zaczyna być realizowana.
PROGNOZA PROCESU
Dla Kogo?
Dla wszystkich podmiotów i/lub osób prywatnych, które mając konkretny problem noszą się zamiarem rozpoczęcia batalii sadowej o słuszność swojej racji. Jeżeli – zanim podejmiesz walkę – chcesz wiedzieć czym dokładnie ryzykujesz, zaplanować czas trwania procesu, ustalić jego koszt, możliwy do wywalczenia wyrok, poznać prawdopodobną wysokość odszkodowania, ustalić odpowiedni do narzędzi i celu optymalny czas zakończenia istniejącego problemu to ta usługa jest dla Ciebie. Prognoza Procesu dedykowana jest także firmom, które od dłuższego czasu trwają w nieefektywnych procesach, których końca i efektu obecny adwokat nie umie przewidzieć. Analiza sprawy wraz z raportem dostarcza Klientowi konkretnych informacji z oczekiwanego obszaru planowanych bądź realizowanych zadań sądowo- biznesowych.
Jak wygląda proces realizacji usługi?
Najprostszym sposobem jest kliknięcie w przycisk poniżej produktu ZAMAWIAM, który poprowadzi Cię do formularza. Należy wypełnić dane i w jednym zdaniu napisać jakiego obszaru prawa dotyczy sprawa, którą chcesz zbadać (prawo pracy, prawo gospodarze, prawo bankowe-frank szwajcarski itp). Po otrzymaniu zgłoszenia nasz konsultant prawny skontaktuje się z Tobą w celu wstępnej weryfikacji problemu i umówienia Cię do właściwego adwokata oraz przeprowadzi przez dalsze formalności.
Efektem usługi jest kilkunasto stronicowy raport z dokładnie omówionymi obszarami, kosztów, szans, zagrożeń i założeń proponowanej przez kancelarię strategii procesowej. Czas realizacji umowy – od 5 do 10 dni roboczych.
Zanim zlecisz PROGNOZĘ możesz także porozmawiać z właściwym adwokatem od strategii procesowych wówczas konsultant umówi Cię na płatną konsultację w kancelarii, na której możesz pokazać już dokumenty i uzyskać wstępną opinię. W tym celu prosimy Cię o zamówienie „produktu” KONSULTACJA.
OBSŁUGA PRAWNA
Zalety
Pakiet Bezpieczeństwa Prawnego Obsługa Prawna jest idealnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorcy, który za niewielką cenę chciałby mieć dostęp do natychmiastowej pomocy wykwalifikowanego prawnika. Reprezentacja sądowa, konsultacje telefoniczne, praca merytoryczna czy możliwość całodobowej interwencji w nagłych wypadkach – wszystko to jest dostępne dla Klientów Kancelarii w ramach niniejszego pakietu.
Zakres Usługi
- 1h rozmowy telefonicznej w miesiącu z doświadczonym adwokatem
- 1h pracy merytorycznej w miesiącu adwokata o potrzebnej specjalizacji. Po pierwszych 3 opłaconych miesiącach – niewykorzystane godziny pracy merytorycznej przechodzą na następny kwartał.
- 230 zł netto każdej kolejnej roboczo godziny ponad przyznany pakietem limit – rozliczenie w cyklach 15 minutowych.
Jak wygląda proces realizacji usługi?
W celu zamówienia usługi jak najszybciej kliknij w przycisk ZAMAWIAM poniżej produktu i wypełnij pojawiający się formularz. W ciągu 1 dnia konsultant prawny zadzwoni do Ciebie celem doprecyzowania specyfiki Twojego biznesu i jego potrzeb oraz przeprowadzi przez resztę formalności. Ten etap trwa do 1 dnia roboczego. Po jego zakończeniu już jesteś objęty opieką.
KONSULTACJA
Zakres Usługi
- 1h rozmowy osobistej w siedzibie kancelarii lub online (skype) z Partnerem Zarządzającym Kancelarii mec Jakubem Baraniewskim
- z racji wszechstronnego doświadczenia i wysokich standardów etycznych mecenas Baraniweski udziela zawsze bardzo konkretnych informacji ułatwiając tym samym dalszy proces decyzyjny i jednocześnie zapewniając oczekiwane poczucie bezpieczeństwa
- 490 zł netto dla podmiotów gospodarczych, rozliczane przelewem na podstawie faktury VAT lub 490 brutto dla osób prywatnych płatne przed spotkaniem albo w siedzibie kancelarii albo przelewem na wskazane konto.
Jak zacząć?
W celu zamówienia usługi jak najszybciej kliknij w przycisk ZAMAWIAM poniżej produktu i wypełnij pojawiający się formularz. Konsultant prawny zadzwoni do Ciebie celem umówienia spotkania.